Trumps lilla Donald

trump-avlyssningsparanoja
Trump har nu i ett Twitter beklagat sig över att Obama skulle ha avlyssnat hans mobil i Trump Tover i samband med valet.
Ja Trumps fantastiska självgodhet får man ju inte missa. Eller hur Obama.

”Ingen är så bra som jag på att bygga en mur
Allt jag rör vid blir till guld, eller hur pappa.
Ingen älskar CIA som jag. Jag älskar CIA till 1000 procent
Ingen kan fixa jobb som jag
Jag är sänd av Gud att fixa jobb
Ingen respekterar kvinnor som jag …

Häpp! Vid dylika påståenden kan man naturligtvis inte längre undra över diagnostiseringen av denna gigantiskt uppblåsta självbild.
Men man kan också undra över hans allt tydligare förföljelsemani. Det är sådana tendenser som får diktatorer som Stalin att mörda och kasta påstådda fiender i fängelset. Vi ser det hända nu i modern tid med Erdogan i Turkiet.

Trump har en gränslös narcissistisk personlighetsstörning som påminner om Mussolini och jag kommer att tänka på Mormors lilla kråka.

Trumps lilla Donald skulle ut och åka,
ingen hade han som körde.
Trumps lilla Donald skulle ut och åka,
ingen hade han som körde.

Än slank han hit, än slank han dit,
än slank han ner i diket.
Än slank han hit, än slank han dit,
än slank han ner i diket.

Obama har känt sig tvungen att avfärda Trumps bisarra påstående och det är ingen utom trumpfans som tror på påståendet.
Möjligen är det återigen så att Trump har gjort sig skyldig till kriminella aktiviteter som han sedan beskyller andra för.
Alla kring Trump håller tyst dagen efter och Trump är också tyst. Har han äntligen täppt igen truten på sig själv. SVT

Börje Peratt

Lämna en kommentar